Erivajadusega laps Avaleht Lapsevanemale Õppetöö Erivajadusega laps Erivajadustega laste arengu toetamise põhimõtted ja korraldus Erivajadustega laps on laps, kes vajab oma arengus abi seoses mitmesuguste häiretega...
Vikerkaare rühma lapsed osalesid muuseumitunnis „Kõik tunded on lubatud – Hirm” 04. detsember 2025 Avaleht Uudised Vikerkaare rühma lapsed osalesid muuseumitunnis „Kõik tunded on lubatud – Hirm” Vikerkaare rühma lapsed käisid Miiamilla muuseumis osalemas muuseumitundide sarjas „Kõik tunded on lubatud“, mille eesmärk on aidata lastel paremini...
Lapsed nautisid õpetajate etendust 20. november 2025 Avaleht Uudised Lapsed nautisid õpetajate etendust Lasteaias veedeti sel nädalal eriline hommik, mil õpetajad esitasid lastele südantsoojendava etenduse Tiina Tammeri loo „Siin on kodu“ ainetel.
Rühmad ja töökorraldus Avaleht Lasteaiast Rühmad ja töökorraldus Lasteaed on lastele avatud tööpäeviti 12 tundi päevas, kl. 7.00-19.00. Lapsed jaotuvad vanuse järgi nelja rühma: Siisikeste rühmas on 5-6 aastased...
Lasteaia Sipsik rühmad Avaleht Lasteaiast Lasteaia Sipsik rühmad Tallinna lasteaias Sipsik on avatud üks hoiurühm ja viis aiarühma. Päikesesipsikud (2-3 aastased lapsed) õpetajad: Karmeliina Šprenk õpetaja abi...
Rühmad Avaleht Kontakt Rühmad Rühmad: Päikene (1-3 aastased lapsed)- telefon +37258190565 T äheke (1-3 aastased lapsed)- telefon +37253889454 Vikerkaar (1-3 aastased lapsed)-...
Mahtra Lasteaia rühmad Avaleht Lasteaiast Mahtra Lasteaia rühmad Sipsikud (5-6 a lapsed) - tööaeg 7.00-19.00 õpetajad Marje Onnu ja Pilvi Lindeman abiõpetaja Marika Vahter Pokud (6-7 a lapsed) - tööaeg 7.00-19.00...
Huviringid lasteaias Südameke Avaleht Lapsevanemale Huviringid lasteaias Südameke Jalgpalli huviring Neljapäev 14.30-15.00 vanemad lapsed 15.00-15.30 nooremad lapsed Ringi on oodatud osalema 3-7 a. lapsed Huviringi viib läbi...
Erivajadusega laps Avaleht Lapsevanemale Õppetöö Õppetöö korraldus, metoodikad ja tugiteenused Erivajadusega laps Lapsed erinevad võimetelt, taustalt ja isiksuseomadustelt sedavõrd, et nende arenguvajadusi on keeruline rahuldada harjumuspärasel viisil või...