Tallinna Koolijuhtide Ühenduse (TKÜ) ja Tallinna Haridusameti esindajad arutasid 3. märtsil, kuidas koolides MÕK-i ellu viia. Leiti mitu huvitavat ideed, kuid oli ka murekohti.
Mis on MÕK? Sõna-sõnalt tähendab see lühend muutunud õpikäsitust. Kuid mida tähendab see sisuliselt ning miks ja kuidas peaksid koolid ja lasteaiad seda ellu viima?
22.–30. oktoobrini 2015 külastas Eesti haridusdelegatsioon Shanghaid (Hiina), kus tutvuti hariduse ning hiina keele ja kultuuriga. Õppevisiidil osalenud tulid tagasi kindla veendumusega: hiina keelt tasub ja lausa tuleb õppida ka Eestis.
22.–30. oktoobrini 2015 osales Tallinna Haridusameti esindus Eesti haridusdelegatsiooni koosseisus visiidil Shangais (Hiina) eesmärgiga tutvuda Shanghai hariduse ning hiina keele ja kultuuriga. 6. novembril kell 15 tutvustavad osalejad Tallinna 21. Koolis õppevisiidil saadud kogemusi ja muljeid.
22.–30. oktoobrini 2015 osaleb Tallinna Haridusameti esindus Eesti haridusdelegatsiooni koosseisus visiidil Shangais (Hiina) eesmärgiga tutvuda Shanghai hariduse ning hiina keele ja kultuuriga.
Tallinna linn korraldab järgneva aasta jooksul olulisel määral ringi praegust koolivõrku. Kesklinna lisandub 600 uut põhikoolikohta, Lasnamäele tuleb uus munitsipaalgümnaasium.
Tallinna abilinnapea Aleksei Jašin osaleb 12.–14. novembril Helsingis toimunud rahvusvahelisel haridusekspertide kohtumisel, Helsinki Education Capital Event, kus ta tutvustab Eestis toimuvat haridusreformi ja jagab Tallinna linna kogemusi.
Jaanuar oli multikultuurilisuse kuu. Kristiine lasteaias tutvustas selle kuu raames meie vabatahtlik oma riiki ja rahva kultuuri. Planeeritud oli, et alates 15. jaanuarist on Daniele igas rühmas pika päeva hommikust õhtuni, ja nii kuu lõpuni.