Alates 2010. aastast on haridusasutused aprillikuus tutvustanud lõimitud aine- ja keeleõppe (LAK-õppe) lahendusi. Sel aastal oodatakse haridusasutuste juhte, aineühenduste esindajaid, koolitajaid ja õppejõude oma LAK-õppe kogemusi vahendama veebi teel.
Tallinna Õpetajate Maja juures tegutsev metoodika- ja kompetentsiüksus (MEKK) alustab aprillis eestikeelesele õppele üleminekut toetavate metoodiliste koolituste ja seminaridega.
Tallinna Haridusameti poolt sel õppeaastal silmapaistvate klassijuhatajate märkamiseks ja tunnustamiseks ellu kutsutud tunnustuskonkurss on edukalt käima läinud. Tallinna oktoobrikuu klassijuhataja valimiseks esitati koguni 42 tunnustusettepanekut. Kandidaatide kirjeldustest jäid kõlama sellised märksõnad nagu hoolimine, avatus, innustamine, uuendusmeelsus ja koostöö.
Tallinna haridusameti esimene seire näitas, et üleminek eestikeelsele õppele kõikides pealinna munitsipaalkoolides ja lasteaedades kulgeb valdavalt sujuvalt. Kuigi õpilased kohanevad uue keelekeskkonnaga piisavalt hästi, vajavad õpetajad siiski endiselt täiendavat metoodilist tuge.
Tallinna Õpetajate Maja juures tegutsev Metoodika- ja Kompetentsikeskus (MEKK) tähistab oma esimest tegutsemisaastat, mille jooksul osales 22 koolitusel ja õpisündmusel 410 pedagoogi, saades praktilist ja metoodilist tuge eestikeelsele õppele üleminekul.