Tallinna Meelespea Lasteaia põhimäärus Avaleht Lasteaia üldtutvustus Dokumendid Tallinna Meelespea Lasteaia põhimäärus Tallinna Meelespea Lasteaia põhimäärus
Mis on söögiks? Avaleht Lapsevanemale Mis on söögiks? Menüü on nähtav ELIISis. TOITLUSTAMINE Lasteasutuses toitlustatakse lapsi kolm korda päevas järgnevalt: hommikueine, lõunasöök ja õhtuoode...
Õppetegevus Avaleht Lapsevanemale Õppe- ja huvitegevus Õppetegevus Kopli Lasteaia õppekava aluseks on Vabariigi Valitsuse 29.mai 2008.a. määrusega nr 87 kinnitatud „Koolieelse lasteasutuse riiklik õppekava”. Lasteaia...
Tallinna ajaloo lugemik Avaleht Tallinna ajaloo lugemik Tallinna ajaloo lugemik : dokumente 13.-20. sajandini / toim. Lea Kõiv Tallinna Linnaarhiiv, 2014. – 517 lk. : ill. - (Tallinna Linnaarhiivi...
Vastuvõtt 1. klassi Avaleht Õppetöö Vastuvõtt Vastuvõtt 1. klassi Vastuvõtt 1. klassi 1. 1. klass vastuvõtt VASTUVÕTT TALLINNA HUMANITAARGÜMNAASIUMI 1. KLASSI 2.1. 1. klassi õpilased võetakse kooli vastu vastavalt...
Tallinna Läänemere Lasteaia kodukord Avaleht Tallinna Läänemere Lasteaed Lasteaiast Kodukord Tallinna Läänemere Lasteaia kodukord Lapse tervis ja riietus Lapse riietus toas on mugav, puhas ja nahasõbralik - õhku läbi laskev. Toas on soovitav jalas kanda sokke või põlvikuid ja...
Rakendused Avaleht Lapsevanemale Õppe- ja kasvatustöö Digipädevus Rakendused Canva - Töölehed, plakatid, mängud, illustratsioonid, esitlused jm Padlet - koostöö, info jagamine Miro - idee- ja mõistekaardid Mindmeister - idee-...
Menüü Avaleht Lapsevanemale Menüü 24.11.-30.11.2025 HOMMIKUSÖÖK LÕUNA OODE ESMASPÄEV 4-VILJAHELBEPUDER SAI VÕIGA MARJATEE ÕUN HAPUKAPSASUPP HAPUKOOREGA RISOTTO KANALIHAGA...
Õppematerjalid ja info Avaleht Lapsevanemale Õppe- ja kasvatustöö Digipädevus Õppematerjalid ja info Infomaterjal lapsevanemale E-koolikott digiõppematerjalid Insplay robootikavahendite laenutus Digiturvalisuse mängud Õppija digipädevuse...
Digipädevus Avaleht Lapsevanemale Õppe- ja kasvatustöö Digipädevus Miks digipädevus on lapse jaoks oluline? Digipädevus tähendab suutlikkust mõista, kasutada ja luua digitehnoloogiaid ning –keskkondi mõtlikult ja...