Stroomi ranna ja Paldiski maantee vahel asuvas Kodulahe kvartalis saab kuni 20. detsembrini esmaspäevast reedeni sõita isejuhtiva bussiga, mis on sõitjatele tasuta.
Transpordivaldkonnas tehti Tallinnas 2024. aastal mitmeid olulisi strateegilisi otsuseid, millest kõige märkimisväärsem oli trollipargi täielik uuendamine ja akutrollide ostmine ning 10-aastase lepingu sõlmimine AS-iga Tallinna Linnatransport, et tagada linna ühistranspordi stabiilsus ja pikaajaline areng. Samuti viidi ellu ühistranspordi liinivõrgu kaasajastamise teine etapp ning suunati trammiliin nr 2 läbi Vanasadama.
Tallinn soovib muuta elektriautode parkimiskorda kesklinnas. Edaspidi saaksid tasuta parkida vaid need elektriautode omanikud või vastutavad kasutajad, kes on rahvastikuregistri järgi Tallinna elanikud. Eelnõu kohaselt hakkaks uus kord kehtima 1. juulist 2025, selle peab heaks kiitma linnavolikogu.
Tallinn tervitab ka tänavu uut aastat kontserdi ja valgusetendusega, ent jätab ära ilutulestiku. Aastavahetuse ööl, 1. jaanuari esimestel tundidel sõidavad linna põhisuundi teenindavad ühistranspordiliinid kauem, et pidulised mugavalt koju saaksid.
Tallinn tervitab ka tänavu uut aastat kontserdi ja valgusetendusega, ent jätab ära ilutulestiku. Aastavahetuse ööl, 1. jaanuari esimestel tundidel sõidavad linna põhisuundi teenindavad ühistranspordiliinid kauem, et pidulised mugavalt koju saaksid.
Suvel AS-i Tallinna Linnatransport väljakuulutatud trollide hanke võitis pika ajalooga rahvusvaheline tootja Škoda Group. Lepingu kogumaksumus on pisut üle 30 miljoni euro. Hanke raames hakatakse tootma trolle, mida saab kasutada kontaktliinideta tsoonides, tagades seeläbi paindlikuma ja tõhusama liinivõrgu teenindamise.
Eelmisel sügisel tehtud liikluskorralduslikud muudatused Tallinna kesklinnas Pärnu maantee viaduktil on parandanud liiklusolusid ning ühissõidukite osalusel toimunud õnnetuste arv on vähenenud.