29. jaanuaril pani Tallinna Kesklinna Vene Gümnaasium haridusametis üles mitmekülgse õpilastööde näituse. Esindatud on nii maalid, joonistused kui ka käsitööd.
Mis on MÕK? Sõna-sõnalt tähendab see lühend muutunud õpikäsitust. Kuid mida tähendab see sisuliselt ning miks ja kuidas peaksid koolid ja lasteaiad seda ellu viima?
Tänavu sügisel käivitas Tallinna Haridusamet keelekümblusprojekti „Hakkame käima 2. Raamatukogud“. Projekti eesmärgiks on tutvustada raamatukoguhoidjatele keelekümblusmetoodikat ja kuidas seda rakendata muukeelsete noorte lugejatega suhtlemisel.
14.-18. septembrini 2015 külastasid Tallinna lasteaedade direktorid Poola Vabariiki, et tutvuda sealse alushariduse korraldusega ning saada uusi ideid, mida võiks rakendada ka Tallinnas.
22. aprillil 2015 korraldas Tallinna Haridusamet Eesti Vabaõhumuuseumis URBACT II projekti „Lapsevanemate kaasamine koolist väljalangemise ennetamiseks – PREVENT“ lõpuseminari.
Tallinna linnavalitsus otsustas anda raemedali Tallinna Haridusameti töötajale Sirje-Anne Reile pikaajalise viljaka tegevuse eest Tallinna linna üldhariduskoolide olümpiaadide korraldajana.