Eelinfo 23.–28. september Avaleht Eelinfo 23.–28. september Esmaspäev, 23. september Kell 10.00 Töö nõupidamine linnaosa vanema asetäitja Indrek Ahlbergi, avalike suhete peaspetsialisti Lea Arme ja juhi abi...
Haabersti Postipoiss september 2003 Avaleht Ajaleht Arhiiv Haabersti Postipoiss september 2003 eesti keeles: esikülg 2. lk 3. lk 4. lk vene keeles: esikülg 2. lk 3. lk 4. lk
Huviringid Avaleht Lapsevanemale Huviringid HUVIRINGIDE INFO UUENEB! Tantsuteater Polly Teisipäev, neljapäev: 15.30 - 16.00 (noorem rühm) 16.15 - 17.00 (vanem rühm) SK Edu-Do Esmaspäev, reede: 8...
Traditsioonid lasteaias Sipsik Avaleht Traditsioonid lasteaias Sipsik September: Teadmiste päev, Õunajooks, Sügislaat, Südamepäev Oktoober: Muusikapäev, Õpetajate päev, Leivapäev, Mihklipäev November: Isadepäev...
Kiusamisest vabaks! Avaleht Õppetöö Kiusamisest vabaks! Tallinna Kivimurru Lasteaed osaleb programmis "Kiusamisest vabaks!" alates 2013a. Programmi raames 2025-2026 õa töötavad rühmad "Päikene", "Tähekesed"...
Tallinna Kristiine Lasteaia vabad ametikohad Avaleht MUU INFO Tallinna Kristiine Lasteaia vabad ametikohad Logopeed 1,0 (avatud, tööle asumise aeg august 2025a.) Lasteasutuse logopeedi kvalifikatsiooninõudeks on erialane magistrikraad või sellele vastav...
2003 Avaleht 2003 Euroopa liiduga liituvate riikide pealinnade linnapeade V kohtumine (Budapest 21. märts 2003) Rahvusvaheline INTA konverents “Ajalooliste...
Ujumine Avaleht Laps käib lasteaias Ujumine Ujumistunnid toimuvad aiarühma lastele 1 kord nädalas. Ujumisõpetuse tutvustus Mida laps ujumistunniks vajab? Hommikumantel – võimalusel kapuutsiga...
Keskkonnahariduse konverents 17.-18. september 2009 Avaleht Keskkonnahariduse konverents 17.-18. september 2009 Konverents "Keskkonnasõbralik kool" Tallinna koolide direktoritele (kava) Konverents "Keskkonnasõbralik kool" Tallinna koolide õppealajuhatajatele...
ÕUESÕPE Avaleht Lastevanematele Õppetöö ÕUESÕPE ÕUESÕPE. Õppima õue! Õuesõpe on tihedalt seotud kolme peamise tegevusega: keskkonnakasvatus, õuesõppe tegevused ja isiklik ning sotsiaalne areng...