Aarhusi linna kutsel osales Tallinna õpilasdelegatsioon 10.-15. septembril 2017 rahvusvahelisel noortekohtumisel EYC 2017 (European Youth Consensus) Aarhus´is, Taanis.
6. juunil tänas ja tunnustas Tallinn pidulikul vastuvõtul Lillepaviljonis linna haridusasutuste juhte 2016/17. õppeaasta jooksul tehtud töö eest ning autasustas hariduskonkursside võitjaid. Linna tänuavaldused andsid üle abilinnapea Mihhail Kõlvart ja haridusameti juhataja Andres Pajula.
MÕK tähendab muutunud õpikäsitust ehk õppimist ja õpetamist teistmoodi, kui vaid koolipingis ja tahvli ees. Kuidas lapsed uutmoodi õppimist näevad, selgus Tallinna MÕK-i kuu filmikonkursil „Multikas õppivast koolist“.
1. juunil on Kodulinna maja teatrisaal täis erivajadustega laste teatrikunsti, avastamisrõõmu pakub kunstiprojekti „Valgele Valgega ehk värviliselt“ kümne aasta ülevaatenäitus.
Eesti suurimas erivajadustega laste koolis, Tallinna Tondi Põhikoolis õppivate vaimu- ja liitpuudega õpilaste väga ammuseks unistuseks on olnud kiiged, kus saaks kiikuda ka ratastoolis. Kooli unistus täitus ning kiiged avati 22. mail 2017.
Kõik Tallinna munitsipaallasteaiad saavad linnalt kingituseks „Etno“ komplektid, mis koosnevad stiliseeritud rahvariietest, sõlgedest ja kraaplaudadest ning mille on valmistanud linna koolide õpilased. 17. mail kell 13.45 annab abilinnapea Mihhail Kõlvart Õpetajate majas (Raekoja plats 14) kingituse lasteaiajuhtidele üle.
Tallinna päeval, 15. mail 2017 said eesti keele huvilised taas ühiselt etteütlust kirjutada. Ainest nüüd juba traditsioonilisele üritusele andis aprillis alanud Eesti Vabariik 100 tähistamine ning kirjandusrühmituse Siuru 100. aastapäev.
Kui aprillis olid Tallinna haridusasutused haaratud ülelinnalise nutikuuga, siis 2. mail saab alguse Tallinna haridusasutuste MÕK-i kuu. Koolid ja lasteaiad korraldavad kuu aja jooksul kokku ligi 200 üritust, et jagada muutunud õpikäsituse häid kogemusi nii omavahel kui ka avalikkusega.
Tallinna Haridusamet korraldab 2. novembril 2016 Tallinna koolide õpilasesinduste teabepäeva, et suurendada õpilaste kaasatust ja osalust õpilaselu korraldamisel.