Lasteaed Kajakas osales onkoloogiliste diagnoosidega lastele Vaprusekastide komplekteerimisel. Lasteaia töötajad ja lapsevanemad juba mitmeid aastaid...
Käimasoleva "Keele ja kultuuri teema-aasta" raames oli märts sõnakunsti kuu. Seoses sellega korraldas Lehola Keskkonnahartiduskeskus koos Pirita-Kose...
Digi- ja tehnoloogilised vahendid on tulnud, et jääda. Nendega puutuvad õpetajad, lapsed, lapsevanemad kokku igal sammul. Erinevaid vahendeid saab juhtida erinevalt, kas puldi, nuppude või puutega.
Aprill, südamekuu, möödus kõndides väljakutsel HIP – Haabersti Innukad Pered. Oleme korraldanud üritust juba neli aastat ja sel aastal oli rekordarv...
29. novembril kogunesid lapsed ja õpetajad, et tähistada maailmahariduse kuud. Alguses sukeldusid lapsed erinevatesse muinasjuttudesse. Nad avastasid...
Täna, 20. novembril, tähistatakse Maailma Lastepäeva. Tallinna Liikuri Lasteaed, olles UNESCO ühendkoolide võrgustiku liige, otsustas sel aastal seda päeva erilisel viisil tähistada.
Kuidas kaasata igat last? Kuidas toetada tema arengut, kui vajadused on erinevad? Neile küsimustele ei ole üht ainsat vastust, kuid just nende üle mõtisklesime, töötasime ja õppisime koos oma partneritega rahvusvahelises Erasmus+ projektis EKSEN – Empowering Kids with Special Educational Needs in the Baltics (Hariduslike erivajadustega laste toetamine Balti riikides).
Tallinna Liikuri Lasteaia esindajad osalesid 17.–20. märtsil Lätis rahvusvahelisel õppevisiidil, mis toimus Erasmus+ projekti „Empowering Kids with SEN in the Baltics (EKSEN)“ raames. Projekti kaasrahastab Euroopa Liit, ning selle eesmärk on toetada haridusasutusi erivajadustega laste kaasamisel kunsti, muusika ja spordi kaudu.
2025. aasta juunis osales Liikuri lasteaia kolmeliikmeline meeskond Erasmus+ projekti „Sujuva eesti keelele ülemineku tagamine läbi sisupõhise keeleõppe (CLIL) oskuste arendamise” raames koolitusel Islandil, Reykjavíki linnas. Koolituse eesmärk oli arendada praktilisi oskusi CLIL-metoodika (Content and Language Integrated Learning) rakendamiseks alushariduses ning tutvuda kaasavate õppemeetoditega, mis toetavad muukeelsete laste keelelist arengut.