Möödunud sügisel käivitasid Tallinna Haridusamet ja Tallinna Ülikool ühiselt õpilaste uurimistööde kaasjuhendamise pilootprojekti, kus koos õpetajatega juhendavad õpilasi ka magistrandid. 2. mail algusega kell 15 toimub Tallinna Ülikoolis projekti kokkuvõttev seminar, kuhu on oodatud kõik soovijad.
Vabariikliku kooliteatrite festivali Tallinna eelvoor toimus Tallinna 32. Keskkoolis 29.-30. märtsil 2017. Nii põhikoolide kui ka gümnaasiumite arvestuses jäi laureaaditiitel koduseinte vahele. Laureaadid esindavad Tallinna ka vabariiklikul kooliteatrite festivalil.
Ülemaailmse autismi teadvustamise päeva eel, 30. märtsil 2017 korraldas Lasteaed Ojake interaktiivse mängu „Tareke“, kus külalisteks olid ka teraapiakoerad.
11.–19. märtsil 2017 külastasid Tallinna lasteaedade juhid Itaaliat, et tutvuda Reggio Emilia lapsest lähtuva pedagoogilise pärandiga. Õppereisi käigus osalesid nad koolitusel Loris Malaguzzi rahvusvahelises keskuses, kus nad said vahetult kogeda Reggio Emilia pedagoogika põhimõtteid.
16.–19. märtsini 2017 viibis Tallinnas kõrgetasemeline haridusdelegatsioon Kirgiisiast, kes tutvus hariduskorraldusega Eestis ning külastas ka Tallinna haridusasutusi.
Tallinna ja Peterburi linnade vahelise koostöö raames osalesid Tallinna õpilased 15.-17. veebruarini 2017 külaskäigul Peterburi 410. Lütseumis ja Peterburi 2. Gümnaasiumis.
Tallinna linnavalitsus tahab erinevaid koole kvaliteetse hariduse nimel omavahel tihedamale koostööle suunata ning praegu arutatakse, millist kvaliteeti võiks pealinna haridusellu tuua Reaalkooli ja Westholmi gümnaasiumi laiendamine.
18. jaanuarist 2017 käivitus Tallinnas uudne õpikodade projekt „Vau, ohhoo!“, kus õppimine kulgeb läbi kaasahaarava süžee ja õppeained lõimuvad omavahel. Õpikojas õppimine on põnev nii õpilastele kui ka õpetajatele.
Tallinna Mustamäe Humanitaargümnaasium ja Tallinna Kunstigümnaasium viisid läbi ühise haridusprojekti, mille peamine eesmärk oli pakkuda erinevaid ühiseid tegevusi eesti ja vene kodukeelega õpilastele.