Muinasjutud ärkavad ellu Kadrioru lossis 7. ja 12. detsembril kell 18.00! Ajaloolise lossi säravates saalides saavad lapsed kogeda kunagiste talveballide ülevat ja rõõmsat meeleolu.
Tallinna Prantsuse Lütseumi 11. klassi õpilane Helen Luurmees on juba kaks aastat olnud noorte eestikeelse hariduse edendaja, luues õpetaja Konna nime all sotsiaalmeediasse eesti keele õppimist toetavat sisu.
Tallinna Haridusameti eestvedamisel pealinna koolide õpilasesindustele toimunud „Ideelabor“ tõi kokku 13 kooli noored, et arutleda ja arendada uusi projekte koolielu ja noorte arengu toetamiseks.
Tallinna Reaalkooli 10. klassi õpilane Monika Alu veetis aasta vahetusõpilasena Ameerika Ühendriikides – riigis, mida ta oli juba pikka aega unistanud külastada.
Eesti Inimõiguste Keskus koostöös ÜRO rändeametiga IOM kutsub 16-24-aastaseid Eesti noori ja pagulastaustaga Ukraina noori osalema laagris, mille fookuses on inimõigused, võrdne kohtlemine ja demokraatia. 3-päevane laager (21.–23.02) tõstab noorte teadlikkust kodanikuühiskonnast ja võimestab neid algatama inimõigustega seotud tegevusi oma kogukonnas.
Kesklinna noortekeskus kutsub 13-18aastaseid, kes tahavad tegeleda mõne idee arendamisega, osa saama 28. veebruaril kell 16 ja 1. märtsil kell 13 toimuvast häkatonist ehk arenduspäevast.
Eestis on pilliõpe sageli seotud ajakava piirangute, kulude ja asukohast tingitud väljakutsetega. Just neist probleemidest ajendatuna otsustas kogenud trummar ja õpetaja Henri Kuusk luua midagi enneolematut – Eesti esimese veebipõhise trummikooli Küttekool.
Noorte lugemisharjumused on viimastel aastatel muutunud, peegeldades sotsiaalmeedia ja nutiseadmete kasvu mõju. Tallinna Keskraamatukogu noortetöö peaspetsialist Kelli Pullisaar jagab mõtteid noorte lugemisharjumuste kohta.
Tallinna Haridusamet kutsub esitama projekte, mis toetavad 4–26-aastaste laste ja noorte mitmekülgset arengut. Projektitoetuse eesmärk on pakkuda noortele erinevaid võimalusi eneseteostuseks, loome- ja arengupotentsiaali avastamiseks ning arendamiseks.