Dokumentatsioon Avaleht Dokumendid Dokumentatsioon HINDAMISJUHEND, KOOLI KODUKORD, ÕPPEKAVA JA ÕPPEKAVA LISAOSAD ON UUENDAMISEL Kooli kodukord Kooli arengukava Arenguvestluste läbiviimise kord...
Projektid ja programmid Avaleht Lasteaiast Projektid ja programmid Tallinna Kiisupere Lasteaia projektid ja programmid: September 2023 l iitus Tallinna Kiisupere Lasteaed Programmiga "Roheline kool" (Eco-Schools)...
Vabatahtlikud Tihase lasteaias Avaleht Lasteaiast Projektid Vabatahtlikud Tihase lasteaias Enamik Euroopa solidaarsuskorpuse kaudu pakutavaid võimalusi on seotud piiriülese vabatahtliku tegevusega . Need projektid pakuvad suurepärast...
Valverühmad 2024/2025 Avaleht Valverühmad 2024/2025 Suvised valverühmad on: 2.06-13.06 Tuuletroll (A korpus) 16.06-27.06 Tuulelipp (A korpus) 30.06-11.07 Tuuleveski (B korpus) 1.08-15.08 Tuuleratas (B...
Lasteaia Ojake hoolekogu koosseis 2024-2025.a. Avaleht Kontakt Lasteaia Ojake hoolekogu koosseis 2024-2025.a. Hoolekogu liikmete kontaktandmed
Protokoll 09.10.2002 Avaleht Protokoll 09.10.2002 Tallinna kaubamärgi komisjon KOOSOLEKU PROTOKOLL 09. oktoober 2002 Algus kell 13.00 Lõpp kell 13.45 Juhatas Rein Lang Protokollis Marge Paas Võtsid...
Koomiksinäitus „Planeedi tööde nimekiri“ Avaleht Sündmus Koomiksinäitus „Planeedi tööde nimekiri“ Tallinna kesklinnas Tornide Väljakul on avatud koomiksinäitus „Planeedi tööde nimekiri“, mis tutvustab ja illustreerib üleilmseid kestliku arengu...
Nordplus Programme Avaleht Koolielu Projektid Nordplus Programme Kehtivad Nordplus rahvusvahelised projektid Lasnamäe Gümnaasiumis. School Community Greenhouse (2022–2024) Liikmesriigid: Leedu, Läti, Eesti, Norra...
Projektid Avaleht Lasteaiast Projektid Osaleme projektides: Naljanabade rühm osales KIK projektis „Kalapäev – õpime ja kokkame“ 02.10.2024 Vabatahtlik Naljanabade rühmas 2024-2025...
Tarbijaõiguste päev 2016 Avaleht Tarbijaõiguste päev 2016 5. aprillil kell 11.00 – 16.00 toimub Eesti Rahvusraamatukogu suures konverentsisaalis (Tõnismägi 2) järjekorras juba kaheksas Tallinna tarbijaõiguste...