Pelgulinna Gümnaasiumi 9. ja 12. kunstiklasside õpilaste lõputööde näitus Kullo Lastegaleriis 29.01-16.02.2024. Näitusel saab näha noorte loomingut-...
Tallinna Haridusamet alustab taas tasuta veebikoolituste sarjaga „Digilõunad“, mis on suunatud lasteaedade ja koolide personalile eesmärgiga tõsta lastega töötajate digi- ja meediapädevust. Kõik huvilised on oodatud osalema veebikoolitustel, mis toimuvad aprillikuus teisipäeviti ja neljapäeviti kell 13:30-14:30 Teamsis. Kui aga kellelgi pole võimalik koolitusel otse osaleda, on võimalik hiljem järele vaadata – selleks on vajalik end eelnevalt registreerida.
Laupäeval, 11. mail esinesid galakontserdil Estonia kontserdisaalis noored interpreedid, kes pääsesid õpilaste muusikakonkursi „Tallinna talent 2024“ lõppvooru.
Keelt ja kultuuri saab tundma õppida läbi raamatute. Lasteaias innustatakse lapsi raamatuid uurima ja uusi teadmisi omandama, miks mitte teha seda ka õues, sest on ju tore kui raamatud on kättesaadavad nii toas kui õues.
10. juunil 2024 toimus J. Poska majas 2023/2024. õppeaastal olümpiaadide üleriigilistel aineolümpiaadidel parimate Tallinna õpilaste ja juhendajate tunnustamine.
Kevadel toimusid kahes Tallinna koolis SF4C koolitoidu festivalid, mis on üks osa projekti tegevustest tutvustamaks toitu kui igapäeva elu ja kultuuri osa.
Tallinna munitsipaalkoolides asub tänavu õppima 47 500 õpilast. Tallinnas on 2024/25. õppeaastal 58 munitsipaalüldhariduskooli, kus asub õppima ligikaudu 47500 õpilast. Esimesse klassi astub 3800 last. Kuni 19aastastele õppuritele pakub linn õppeaasta alguse toetust.
Vastavalt eestikeelsele õppele ülemineku reformile muutus 1. septembrist 2024 koolieelsete lasteasutuste õppe- ja kasvatustegevus ning 1. ja 4. klasside õppetegevus eestikeelseks. Tallinna Haridusamet ostis kõigile enda hallatavatele koolidele ja lasteaedadele ALPA digiõppemängude ligipääsu kuni 2025. aasta lõpuni, et toetada laste sujuvat üleminekut eestikeelsele haridusele. Lisaks koolitatakse koostöö raames kõiki piirkonna õpetajaid digivahendite lõimimise teemal ning ühise projekti käiku ja mõju uuritakse tänapäevaste andmepõhiste meetoditega.