Tunnustus lasteaiale Avaleht Lasteaiast Tunnustus Tunnustus lasteaiale Tunnustus ja osalemine konkursitel 2025/ 2026 õppeaasta Tervisekassa joonistusvõistlus: „Kuidas elavad haigused meie ümber?" osavõtt Pesamunade ja...
Tervisedendus Avaleht Lapsevanemale Õppe- ja kasvatustöö Tervisedendus Kivila lasteaed ei kuulu tervist edendavate lasteaedade (TEL) võrgustikku, aga oma tegevustes lähtume tervist edendava lasteaia põhimõtetest. Lasteaia...
Eesti keelest erineva kodukeelega laps Avaleht Lapsevanemale Õppe- ja kasvatustöö Eesti keelest erineva kodukeelega laps Iga omandatud keel on hindamatu rikkus Mitmekeelsusest ja sellest kuidas laps keeli omandab ning kuidas toimub teises keeles õppimine, saab lugeda...
Teatrietendused lasteaias 2025/26 Avaleht Lapsevanemale Teatrietendused lasteaias 2025/26 KUU KUUP. KELLAAEG ETENDUS SEPTEMBER 16 9.40 Miku Manni lasteteater „Siililegi selge.“ OKTOOBER 07 9.30 Teater Rõõmulill. Lasteaia sünnipäev koos...
Koolivalmidus Avaleht Info lapsevanemale Õppetöö Koolivalmidus KOOLIVALMIDUS Koolivalmidust hinnatakse lasteaia viimases rühmas, ehk 6-7-aastastel lastel. Hindamine toimub sügisel, et täpsustada iga lapse puhul...
Männi lasteaia kodukord Avaleht Lasteaiast Männi lasteaia kodukord Tallinna Männi Lasteaia kodukord Tallinna Männi Kindergarten’s Rules of Procedure
Ühisüritused 2024/2025. õppeaastal Avaleht Lapsevanemale Ühisüritused 2024/2025. õppeaastal Lehekülg on koostamisel.
Suvine töökorraldus Avaleht Lapsevanemale Suvine töökorraldus Asenduslasteaias koha saamiseks tuleb pöörduda Kiisupere lasteaia juhtkonna poole (e-postiaadress: info@kiisupere.ee ) hiljemalt 1. märtsil 2025 (...
Õppeaasta eesmärk Avaleht Õppeaasta eesmärk Lähtuvalt rühmade õppeaasta kokkuvõtetest 2023/2024 õppeaastal, sisehindamise tulemustest ja Tallinn 2035 arengustrateegiast on 2024/2025 õppeaasta...
Tallinna Koolijuhtide Ühendus Avaleht Tallinna Koolijuhtide Ühendus TKJÜ esindab Tallinna koolijuhte ja räägib aktiivselt kaasa koolielu edendamises. Ühendus koondab ligemale 80 tegevat ja endist koolijuhti, kes...