Tallinna noorsootöö tunnustuskonkurss „Suured teod” Avaleht Tallinna noorsootöö tunnustuskonkurss „Suured teod” Konkursi eesmärk on tunnustada Tallinna noorsootöösse panustanud ja valdkonda edendanud inimesi, organisatsioone ja tegusid ning vabatahtlikuna tegutsenud noori.
Kadaka spordihall Avaleht Teenus Kadaka spordihall ehk KADAKA VÕIMLA asub Mustamäel aadressil Kadaka tee 62b. Kadaka võimlat haldab mittetulundusühing AUDENTESE SPORDIKLUBI Sportimisvõimalused...
Laps läheb kooli Avaleht Lapsevanemale Laps läheb kooli Kõigile Eesti rahvastikuregistri andmetel Tallinnas elavatele kooliealistele lastele on tagatud õppimisvõimalus ühes Tallinna munitsipaalkoolis...
Vee-, sooja- ja gaasimajandus Avaleht Vee-, sooja- ja gaasimajandus Euroopa Liidu direktiivid ja konventsioonid 91/271/EMÜ - direktiiv asulareovee puhastamise kohta 91/676/EMÜ - direktiiv veekogude kaitsmise kohta...
Õppeaasta eesmärgid Avaleht Lapsevanemale Õppetegevus Õppeaasta eesmärgid 2025/2026 ÕPPEAASTA EESMÄRGID - Iga laps loeb, iga tunne on tähtis. - Kompetentne, motiveeritud ja hinnatud õpetaja. - Toetatud on laste...
Tallinna Paekaare Lasteaia õppeaasta eesmärk ja üritused Avaleht Info lapsevanemale Õppetöö Tallinna Paekaare Lasteaia õppeaasta eesmärk ja üritused Lasteaia õppeaasta teema ja eesmärk: Kaasava hariduse teema-aasta Eesmärki toetavad tegevused: Kaasava hariduse teema-aastat toetavad tegevused ja...
Rühmade info Avaleht Lasteaiast Rühmade info Tallinna Suur-Pae Lasteaias on kokku 11 rühma. Nendest kolm on hoiurühma (lastele vanuses 1 kuni 3 aastat) ja üheksa on aiarühma (lastele vanuses 3...
Lasteaias töötavad spetsialistid Avaleht Kontakt Lasteaias töötavad spetsialistid Logopeedid: Jelena Haponen (tasandusrühmas) Kontakt: jelena.haponen@delfiin.edu.ee Erika Ludborž Kontakt: erika.ludborz@delfiin.edu.ee Muusikaõpetaja...
Õppe- ja kasvatustegevuse korraldus Avaleht Lapsevanemale Õppe- ja huvitegevus Õppe- ja kasvatustegevuse korraldus Õppe- ja kasvatustegevuse korraldus võimaldab lähtudes lapsekeskse metoodika põhimõtetest õpetajal töötada lapsega nii individuaalselt kui ka...