Jaanuarikuu klassijuhataja valimiseks esitati kokku 43 tunnustusettepanekut. Vahvate ettevõtmiste kõrval toodi enim välja hoolimist, usalduslikke suhteid, vastutustundlikkust ning loovat lähenemist
„Olen kuulnud ütlemist, et 21. sajand olevat kahjuks üksildaste hingede sajand. Klassijuhataja töö on täpselt vastupidise suunaga – eesmärk on jõuda selleni, et ükski õpilane ei tunneks ennast üksinda, et klass oleks nagu perekond,“ tutvustas oma tööd Tallinna Saksa Gümnaasiumi 11.c klassijuhataja Anu Kušvid.
Kevade hakul võttis 42 inimest kätte ja osales Tallinna linnavalitsuse ja Tartu Ülikooli eetikakeskuse kutsel kirjatalgutel „Minu klassijuhataja“. Kirjutajate hulgas oli oli nii algklassilapsi, põhikooliõpilasi, gümnasiste kui ka neid, kel koolitee ammu selja taga; oli nii eesti kui ka vene emakeelega kirjutajaid.
Tallinna Haridusamet ja Tartu Ülikooli eetikakeskus ootavad Tallinna koolide õpilasi, õpetajaid ja vilistlasi osalema kuni 29. märtsini kestvatel kirjatalgutel „Minu klassijuhataja“, mille eesmärk on panna meid mõtisklema klassijuhatajalt saadud väärtuste üle ning tõsta esile nende tööd.
Pealinnas alustas 11. aprillil Tallinna Lilleküla gümnaasiumi filiaalina tööd Ukraina sõjapõgenike lastele loodud kool. Esimesel päeval asus seal õppima 67 õpilast, nädalaga lisandus veel kolm last.
Pealinnas alustas 11. aprillil Tallinna Lilleküla gümnaasiumi filiaalina tööd Ukraina sõjapõgenike lastele loodud kool. Esimesel päeval asus seal õppima 67 õpilast, nädalaga lisandus veel kolm last.
Klassijuhataja teemapäeva raames 25. veebruaril andsid Tallinna 21. Kooli 9B klassi õpilased koos klassijuhataja Merike Kausiga oma panuse „Vaprushelmeste“ heategevusprogrammi, et voolida helmeid, mis on mõeldud krooniliste haigustega laste raviprotsessiga toimetuleku toetamiseks.