Erasmus + rahvusvahelised projektid Avaleht Lasteaiast Projektid Erasmus + rahvusvahelised projektid Positiivne jälg paremaks tulevikuks 01.09.2023 - 30.11.2024 Erasmus+ ja Euroopa Solidaarsuskorpuse Agentuuri otsusesl rahastati meie kirjutatud...
Tegevuskava 2022/2023 Avaleht Lapsevanemale Tegevuskava Tegevuskava 2022/2023 Missioon Lapsele mõeldes Tallinna Suur-Pae Lasteaia personal toetab perekonda lapse kasvatamisel ja arendamisel ning tagab tulevase Eesti kodaniku...
Haabersti mittetulundustegevuse toetused 2007 Avaleht Haabersti mittetulundustegevuse toetused 2007 TOETUSE TAOTLUSE ESITAJA TEGEVUSE EESMÄRK / PROJEKTI NIMETUS TOETUS MTÜ Aitado Klubi Noorte judotreenerite seminar, fotonäitus, judomängude...
KIK projektid Avaleht Lasteaiast Projektid KIK projektid Keskkonnainvesteeringute Keskuse ja Tallinna Haridusameti ühisprojekti raames osalevad lasteaia koolieelikud 22. ja 25. oktoobril 2024 õppepäeval...
Tunnustamine Avaleht Tunnustamine 2024/2025 06.06 r ühmad Ojake, Kelluke, Pääsuke said tänukirja osalemise eest üle-eestilises kampaanias " Suukool võitleb suukollidega". 14.05 said...
2004. aasta linna reservfondi suunamine ametite ja linnaosade lõikes Avaleht 2004. aasta linna reservfondi suunamine ametite ja linnaosade lõikes (kroonides) Linnavolikogu Kantselei Linnavalitsuse reservfond Linnakantselei 5 854 701 Linnavalitsuse reservfond 1. Võitlusvendluse Ühingu esindaja...
Meie saavutused Avaleht Lasteaiast Meie saavutused 2024-2025 õppeaasta: Tänukiri: Lasteaed Kelluke ja liikumisõpetaja Johanna Schilf TERVETE LASTE 100 SAMMU projektil osalemise eest. Tänukiri: Lasteaed...
2019/2020 õppeaastal Avaleht Info lapsevanemale Meie tegemised Suurte Mudilas (Niine majas) 2019/2020 õppeaastal 2019/2020 õppeaasta tegemised MAI Lõpupidude asemel toimub sel aastal kooliminejate rühmades mänguhommik. Mänguhommikul lustime lemmik lauludega...
Osalemine projektides/konkurssidel Avaleht Lasteaiast Osalemine projektides/konkurssidel 2023/2024 õppeaasta AIDO 2024. aastal 10.-15. märtsil toimus Aido projekti "All in bowl of digitalization of education" 3. ja viimane füüsiline...