Tallinna Kivimäe Põhikooli kodukord Avaleht Meie kool Tallinna Kivimäe Põhikooli kodukord Vaata kodukorda siit.
Tallinna Kivimäe Põhikooli kontakt Avaleht Tallinna Kivimäe Põhikooli kontakt Direktor: Maie Sepp E-post: direktor@kivimae.ee Telefon: 672 4616 Üldtelefon: 672 4615 Registrikood: 75016645 Vastuvõtuajad Aadress: Leegi 14 Tallinn...
Ristiku Põhikooli pikapäevarühma töökorraldus ja päevakava Avaleht Tugiteenused Ristiku Põhikooli pikapäevarühma töökorraldus ja päevakava 1. Üldsätted 1.1. Pikapäevarühma eesmärk Pikapäevarühma eesmärgid: õpilaste suunamine kodutööde tegemisele ja vajaduse korral abistamine...
Meie õpilaste Erasmus+ noorte omaosalusprojekti kokkuvõte 24. juuni 2025 Avaleht Uudised Meie õpilaste Erasmus+ noorte omaosalusprojekti kokkuvõte 2024/2025. õppeaasta oli Ristiku Põhikooli vanema kooliosa õpilastele väga sisutihe. Meie õpilaste soovidest ja vajadustest tulenevalt võeti osa...
Koolide pildigaleriid - 2019/2020. õa - Ristiku Põhikooli pildialbum Avaleht Galerii Koolide pildigaleriid - 2019/2020. õa - Ristiku Põhikooli pildialbum
Koolide pildigaleriid - 2018/2019. õa - Ristiku Põhikooli pildialbum Avaleht Galerii Koolide pildigaleriid - 2018/2019. õa - Ristiku Põhikooli pildialbum
Koolide pildigaleriid - Ristiku Põhikooli pildialbum - 2017/2018. õa Avaleht Galerii Koolide pildigaleriid - Ristiku Põhikooli pildialbum - 2017/2018. õa
Ristiku Põhikool 40 Avaleht Üldinfo Ristikutrükk Ristiku Põhikool 40 Tänane koolikogukond – õpilased, lapsevanemad, õpetajad on mõistnud Ristiku Põhikooli väärtusi ning koostöös luuakse siin õpikeskkond, mis toetab igat...
Lasnamäe Põhikooli andmekaitsetingimused Avaleht Dokumendid Lasnamäe Põhikooli andmekaitsetingimused Lasnamäe Põhikool juhindub isikuandmete töötlemisel kehtivatest isikuandmete töötlemist reguleerivatest õigusnormidest ja Tallinna linna...
Lasnamäe Põhikooli arengukava Avaleht Lasnamäe Põhikooli arengukava (2013 – 2019 ) SISUKORD 1. SISSEJUHATUS . 2. ÜLDANDMED. 2.1 Kooli asend ja kontaktandmed. 2.2 Lühiülevaade Tallinna Lasnamäe Põhikoolist 2.2.1...