Sisehindamine Avaleht Lasteaiast Sisehindamine Koolieelse lasteasutuse seaduse § 242 on sisehindamine pidev protsess, mille eesmärk on tagada laste arengut toetavad tingimused ja lasteaia...
Pirita Lasteaed õppetöö Avaleht Laps käib lasteaias Õppetöö Pirita Lasteaed õppetöö Õppe-ja kasvatustegevuse eesmärgid ja põhimõtted: Õppe- ja kasvatustegevuse üldeesmärk on lapse mitmekülgne ja järjepidev areng kodu ja lasteaia...
Tugispetsialistid Avaleht Kontakt Tugispetsialistid Tallinna Männi Lasteaias töötab: psühholoog Evelin Kala Millised on esmased tähelepanekud sellest, et laps vajab abi? Emotsionaalne seisund ja...
Sisehindamine Avaleht Lasteaiast Sisehindamine Lasteasutuses viiakse läbi sisehindamist. Sisehindamine on pidev protsess, mille eesmärk on tagada laste arengut toetavad tingimused ja lasteasutuse...
Riiklik järelvalve Avaleht Lasteaiast Avalik teave Riiklik järelvalve Sisehindamine Koolieelse lasteasutuse seaduse § 24 2 on sisehindamine pidev protsess, mille eesmärk on tagada laste arengut toetavad tingimused ja...
Sisehindamine Avaleht Lasteaiast Avalik teave Sisehindamine Koolieelse lasteasutuse seaduse § 24 2 on sisehindamine pidev protsess, mille eesmärk on tagada laste arengut toetavad tingimused ja lasteaia...
Riiklik järelvalve Avaleht Avalik teave Riiklik järelvalve SISEHINDAMINE Koolieelse lasteasutuse seaduse § 242 on sisehindamine pidev protsess, mille eesmärk on tagada laste arengut toetavad tingimused ja...
Õppe- ja kasvatustegevus Avaleht Õppe- ja kasvatustegevus Lasteaia õppe- ja kasvatustöö põhieesmärgiks on lapse mitmekülgne areng lasteaia ja kodu koostöös. Õppe- ja kasvatustegevuste planeerimisel ja...
Põhja-Tallinna arengukava valmis Avaleht Põhja-Tallinna arengukava valmis Linnaosa halduskogu kiitis heaks Põhja-Tallinna arengukava aastateks 2003–2009, mis peaks aluseks saama järgmiste aastate eelarvete koostamisel ja...
Pirita Kose Lasteaia visioon, missioon ja väärtused Avaleht Lapsevanemale Lasteaiast Pirita Kose Lasteaia visioon, missioon ja väärtused Visioon: Pirita Kose Lasteaias kujuneb laps iseseisvaks, loovaks ja teotahteliseks inimeseks - hoolides kaaslastest ja keskkonnast, kus tegutseb...