Novembri keskpaigas toimus Braga linnas URBACT programmi raames esimene ööelu linnade võrgustiku Cities After Dark kohtumine, et planeerida ja arutada jätkusuutliku ööelu strateegiaid.
URBACT programmi raames käisid võrgustiku Cities After Dark eestvedajad Braga linnast oktoobri keskpaiku Tallinnas, et kohtuda siinsete ööelu valdkonna esindajatega ja leppida kokku edasine koostöö.
Sel aastal katsetatud ööbusside pilootprojekt osutus edukaks ning alates uuest aastast hakkavad ööbussid Tallinnas sõitma aastaringselt. Lisanduvad kaks uut suunda Nõmmele ja Viimsisse ning korrigeeritakse seniste liinide marsruute, et jõuda veelgi rohkemate reisijateni.
24.–26. septembrini oli Tallinn URBACT – Cities After Dark festivali kohtumispaik, kuhu saabus osalejaid 12 riigist, et ühiselt uurida öömajanduse väljakutseid ja võimalusi.
Tallinna ööbusside pilootprojekt jätkub vähemalt kuni selle aasta lõpuni. Alates 1. novembrist kohandatakse väljumispäevi ja kellaaegu vastavalt sellele, millal on teenuse kasutajaid olnud kõige rohkem.
Tallinna linnavalitsus esitas volikogule linna 2023. aasta teise lisaeelarve eelnõu, millega täpsustatakse eelarves planeeritud tulusid, kulusid, investeeringuid ja finantseerimistehinguid. Suurim kulude kasv on planeeritud hariduse ning teede ja tänavate valdkonnas.
Tallinna strateegiakeskus viib augustis ööbusside kasutajate seas läbi küsitluse, et teada saada, millised on teenust kasutavate inimeste ootused ja soovid sellega seoses. Küsitluse tulemused aitavad paremini määratleda ööbusside kasutaja profiili, hinnata pilootprojekti tulemusi ja planeerida nende edaspidist kasutamist.