Metoodikakeskuse teabepäev pühapäevakoolidele (Korea- Gruusia- Ukraina- Vene pühapäevakool, Roma kultuurikeskus, Mari huvikool). Läbiviijad: Tatjana...
CodeWeek programmeerimisnädala eesmärk on arendada laste ja noorte programmeerimis- ja kodeerimisoskuseid. Meie lasteaiast osalevad selle nädala programmeerimismängudes 5 - 7 aastased lapsed rühmadest Kelluke ja Lotte.
Tallinna linnavalitsus moodustas tänasel istungil ajutise komisjoni eestikeelsele õppele ülemineku korraldamiseks, komisjoni esmane ülesanne on esitada 15. septembriks tegevuskava eestikeelsele õppele üleminekuks. Komisoni liikmed on Tallinna haridusasutuste juhid ja eksperdid.
Reedel, 4. augustil algavale Birgitta festivalile saavad 16–26-aastased õppivad noored osta tavalisest oluliselt soodsama UNESCO muusikalinna noortepileti.
Tallinna linnavalitsus kavandab 2024. aastal eestikeelsele õppele üleminekut toetavateks tegevusteks üle 8,8 miljoni euro. Meetmete seas on nii õpetajate õpetamine, uute õpetajate värbamine, õpetajate metoodiline toetamine ja motiveerimine, laste toetamine eestikeelsele õppele üleminekul, nii lapsevanemate kui ka õpetajate toetamine ja nõustamine ja õpikeskkonna loomine.
Pealinna vene õppekeelega koolide ja lasteaedade õpetajad saavad 2024. aastal osaleda keelerände projektis, mis on üks Tallinna linna toetusmeetmetest eestikeelsele haridusele üleminekul. Aasta esimestel kuudel osaleb projektis 87 keelerändajat 17 koolist ja 23 lasteaiast, keda juhendab 92 mentorit 16 koolist ja 27 lasteaiast.
Tallinna Õpetajate Maja juures tegutsev metoodika- ja kompetentsiüksus (MEKK) alustab aprillis eestikeelesele õppele üleminekut toetavate metoodiliste koolituste ja seminaridega.
Seoses 4. klasside üleminekuga eestikeelsele õppele alates 1. septembrist toetab Tallinna linn täiendavaid tegevusi, mida koolid viivad läbi 3. klasside õpilaste ettevalmistamiseks. Projektitoetust taotles 15 kooli, kus seni on tegevustes osalenud kokku üle 1000 lapse.
12. detsembril toimus Lauluväljaku klaassaalis Tallinna haridustöötajate konverents, kus räägiti mitmekultuurilisest õpiruumist ning jagati õpetajate keeleõppe parimaid praktikaid.