Otsi
Patendiameti veebiseminar Kaitstud bränd ja tooted - kuidas loomevara oma äri heaks tööle panna?
Hea kaubamärk ja innovaatilised tooted aitavad sul turul eristuda ja luua lojaalset kliendibaasi. Äritegevuse suurimaid riske on see, kui jätad oma...
Patendiamet tasuta veebiseminar „Leiutiste kaitsmine – olulisemad sammud ja soovitused“
Innovaatilised tooted aitavad sinu ettevõttel turul eristuda ja luua eduks vajalikku konkurentsieelist. Selleks, et kindlustada turupositsiooni...
Patendiameti veebiseminar „Kuidas kaitsta oma toote disaini konkurentide eest?“
Patendiamet korraldab 7. detsembril veebiseminari „Kuidas kaitsta oma toote disaini konkurentide eest?“ , kuhu ootame kõiki alustavaid ja tegutsevaid...
Patendiameti veebiseminar „Kaubamärk – sinu brändistrateegia võti“
Seminaril saad teada: mis eeliseid kaubamärgi kaitsmine sinu ärile annab; kuidas valida tugevat kaubamärki; kuidas oma kaubamärki Eestis ja...
Patendiameti veebiseminar „Kuidas kaitsta oma toote disaini konkurentide eest?“
Silmapaistev disain võib olla just see võti, mis avab ukse ettevõtte eduloosse. Omanäoline disain aitab toodet paremini turunduda, pakkuda klientidele...
Patendiameti veebiseminar Intellektuaalomand – relv sinu brändi ja toodete kopeerimise vastu
Äritegevuse suurimaid riske on see, kui jätad oma ettevõtte brändi ja tooted kaitseta. Sellega annad konkurentidele vabad käed oma tooteid kopeerida...
Patendiameti tasuta veebiseminar „Leiutiste kaitsmine: kust alustada ja mida peaks teadma?“
Patendiamet kutsub kõiki innovatsiooni- ja tehnoloogiahuvilisi põnevale seminarile! Oled sa leiutaja, insener, teadlane või loovalt mõtlev ettevõtja –...
Patendiamet: Autoriõigus tehisaru ajastul - kellele kuulub tehisintellekti abil loodud sisu?
Kutsume Teid osalema Patendiameti tasuta veebiseminaril ,,Autoriõigus tehisaru ajastul – kellele kuulub tehisintellekti abil loodud sisu?’’ , mis...
Patendiameti veebiseminar "Kaubamärgi A ja O ettevõtjale"
Kaubamärk on ettevõtte identiteedi lahutamatu osa. See võimaldab ettevõttel eristuda konkurentidest, saavutada positiivset mainet tarbijate seas ning...