Tallinna Küte tõstab soojuse müügihinda Juulikuu 2009 soojuse müügihind oli 860,94 kr/MWh koos käibemaksuga. Juunis oli müügihind käibemaksuga 791,95...
Hea toidu juurde käib tavaliselt ka hea jook, vahel ka alkohoolne jook. Aga kas selle joogi reklaamimine kutsub rohkem tarbijad sinu juurde ka Sinu kohvikusse, pubisse või restorani? Tegelikult on lihtne tõde, et vaatamata sellele, kas alkohoolse joogi välireklaam suurendab Sinu klientuuri või mitte, on see keelatud.
On levinud, et hea toidu juurde kuulub ka hea jook, vahel ka alkohoolne jook. Aga kas selle joogi reklaamimine kutsub rohkem tarbijad ka Sinu kohvikusse, pubisse või restorani? Tegelikult on lihtne tõde, et vaatamata sellele, kas alkohoolse joogi välireklaam suurendab Sinu klientuuri või mitte, on see keelatud.
Hea toidu juurde käib tavaliselt ka hea jook, vahel ka alkohoolne jook. Kas joogi reklaamimine kutsub aga rohkem tarbijad kohvikusse, pubisse või restorani? Lihtne tõde on, et vaatamata sellele, kas alkohoolse joogi välireklaam suurendab klientuuri või mitte, on see keelatud.
Tallinna tarbijakaitse osakond kontrollis 2024. aasta lõpus hinna avaldamisele kehtivate nõuete täitmist Tallinna kauplustes. Järelevalvet teostati kokku 56 müügikohas (20 mänguasja-, 15 elektroonika- ja 21 jaekaupluses). Paikvaatlustel kontrolliti, kas kauplustes on kauba müügihind ja ühikuhind avaldatud selgelt loetaval ning tarbijale arusaadaval ja kergesti märgataval viisil.